sobota, 31 marca 2012

I'm sorry...

Witam Was kochane i naprawdę bardzo przepraszam, że nie było mnie tu aż miesiąc. Sama się sobie dziwię, że to tak szybko zleciało, ale naprawdę ten miesiąc był dla mnie ciężki. Straciłam chłopaka i zarazem przyjaciółkę, miałam małe problemy ze zdrowiem i w domu. W szkole jak na razie jest dobrze. Jedynym pocieszającym faktem jest to, że rodzice zgodzili się na psa w domu. I mam. Shih tzu :)

Przedstawiam Wam Tosię  :)

A na razie uciekam ponieważ jadę z koleżanką do fryzjera :*

4 komentarze:

  1. śliczny piesek :>
    Fajna notka ;)

    Zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nowa notka zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny shih tzu :D Sama osobiscie mam też tylko że chłopca. Zapraszam do mnie http://zwariowanaaaa.blogspot.com/
    Obserwuję i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń