niedziela, 5 lutego 2012

solutions body

Witam Was Kochane :)
Przepraszam, że nie pisałam tyle czasu ale w szkole miałam małe zamieszanie i w domu również i nie miałam ani chwilki na takie porządne poszperanie w internecie :) Dzisiaj nadrobię Wasze posty :)

Zima trzyma cały czas i bardzo mocno. Temperatura waha się od -20 do -28, które było w piątek. W szkole skracają lekcje ze względu na te mrozy i kończymy wcześniej. Moim zadaniem na chwilę obecną jest napisanie sprawozdania z poniedziałkowej wizyty w sądzie a także odrobienie 20 zadań z matematyki. A na deser żeby się zrelaksować wieczorkiem na siłownię na zajęcia z ZUMBY :) 
Dzisiaj przeglądając również internetowe wiadomości natknęłam się na artykuł na Papilocie o 68-letnie kobiecie i 19-letnim kochanku. Czy Waszym zdaniem takie stosunki są dość normalne czy lekko odrzucające? 


Jako konsultantka AVONu chciałam przedstawić Wam recenzje kremu na rozstępy z serii SOLUTIONS 
Krem przeciw rozstępom. Formuła z wyciągiem korzenia jabłoni i fitolem pomaga wygładzić nierówności skóry i zmniejszyć widoczność rozstępów. 
Jako iż sama mam rozstępy spowodowane, tym że zaczęłam szybko rosnąć postanowiłam wypróbować owy krem. Używam go już ok. 2 tygodni. Kremik wcieram codziennie rano i wieczorem zaraz po prysznicu i jak na razie efektów nie widzę. Co prawda skóra jest gładsza ale miejsca zaczerwienione nadal mają swój czerwony kolorek. Krem kosztuje blisko 30 zł. Być może po dłuższym stosowaniu będą widoczne efekty, o których Wam z pewnością powiem. Na daną chwilę jestem na małe NIE w związku co do kremu.

Ragione

4 komentarze:

  1. http://sparkle-asleep.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakos nie wierzę w kosmetyki z Avonu jeśli chodzi o te kategorie ale kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) lubię kosmetyki z AVONu :)

    OdpowiedzUsuń