niedziela, 12 lutego 2012

przepraszam

Przepraszam Was bardzo za tą tygodniową nieobecność, ale w szkole jest dużo roboty i nauki więc nie mam czasu nawet dla siebie.
Ostatnio zaopatrzyłam się w kolejną porcję kosmetyków, które zapełniły moją kosmetyczkę po brzegi. Aktualnie czekam na kolejną przesyłkę z AVONu.
A to co ostatnio kupiłam:


Tusz do rzęs "Little red dress" jako konsultantka płaciłam 1zł

Podkład rozświetlająco-antystresowy  Ivory
 cena. 28.90zł


Puder prasowany "Idealna cera"  Fair
cena 25.90zł ja płaciłam 14.90zł


Wazelina 2.99zł


Zakupy w chińczyku
zeszyt 4.50zł
etui 7.50zł


A teraz zaczynam intensywne popołudnie z rosyjskim, wosem i biologią popijając herbatkę z mojego urodzinowego prezentu od przyjaciółki :)

Ragione.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak tusz bardzo dobrzy rzęsy są takie delikatne i nie sklejone :)

      Usuń
  2. kubeczek jest świetny bardzo mi się podoba a co do kosmetyków tak że często kupuje w avonie ;)

    OdpowiedzUsuń