sobota, 18 lutego 2012

kolejna przerwa

I znowu przez szkołę nie pisałam prawie tydzień. Tydzień, który nadchodzi będzie jeszcze bardziej załadowany niż zeszły. 3 klasówki, 6 kartkówek i mogą zdarzyć się odpowiedzi. Ech, szkoła.  No ale dość o szkole. We wtorek były Walentynki i nie spodziewając się zupełnie dostałam śliczną, czerwoną różyczkę od przyjaciółek:
A od mojego mężczyzny:
Ostatnio przyszła do mnie także, kolejna paczka z AVONu:
Żel pod prysznic 6.90zł
Krem do rąk 3.90zł
Pomadka ochronna do ust 14.90zł

Aktualnie zaczynam odrabiać wszystkie prace domowe i przygotowywać notatki do nauki na obecny tydzień, i przy okazji osładzam sobie życie pysznymi czekoladkami
oraz herbatką z Lipton'a Vanilla&Caramel



Ragione :)

4 komentarze:

  1. zawsze mnie zastanawiało jak smakuje ta herbata ale nigdy nie odważyłam się jej kupić. Nie jest mdła?

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to mawiam są czekolady i jest MILKA:D uwielbiam milke w każdej postaci!:)
    u mnie nowa notka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki z Avonu fajne, zwłaszcza krem do rąk i żel ;) A ta herbatka jest cuuudowna:)

    OdpowiedzUsuń