poniedziałek, 30 stycznia 2012

szkoła

Witam Was kochane :)

Dzisiaj pierwszy dzień po powrocie do szkoły po feriach. Spędzony bardzo miło wśród przyjaciół i do tego spędzony w Sądzie Rejonowym. Byliśmy na trzech rozprawach w roli publiczności, abyśmy mogli zobaczyć jak tak naprawdę funkcjonuje praca sądu. To jak przedstawione są spawy w Sędzia Anna Maria Wesołowska to tak naprawdę upiększona sprawa. Tak naprawdę podczas rozprawy sądowej nie mogę zdarzać się takie rzeczy jak np. osoby wstające wśród tłumu i krzyczące że one mogą coś wiedzieć w jakiejś sprawie. Ogólnie praca prokuratora, kuratora, sędziego czy adwokata nie należy do najlżejszych :)
A jutro już normalny dzień: dwie matematyki i zajęcia praktyczne, na których tym razem do wyprodukowania będę miała:
  • Jarzynowa zupa włoska minestrone 

  • Naleśniki suzette


  • A także Koktajl jagodowy


Jutro postaram się dodać zdjęcia tych potraw takie jak wyszły naprawdę :) A teraz lecę do lekcji.
Całuję Ragione :)


8 komentarzy:

  1. ho, ho, ho :D Ja to mogę pomarzyć o takich zdolnościach... noooo może ten koktajl jagodowy i zupę bym zrobiła :D

    www.turqusowa.blogspot.com
    Obserwuję Twojego bloga. Jeżeli podoba Ci się mój blog to również go zaobserwuj, proszę ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dopiero się zaczęły.
    Jakie jedzonko, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wypiłam bym sobie taki koktajl ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się zrobiłam głodna :O Przepysznie wyglądają !

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że mogłaś się przyjrzeć rozprawom ;)

    OdpowiedzUsuń