wtorek, 31 stycznia 2012

'90

Hej kochane :)


Zdjęć niestety nie mam bo nie miałam aparatu ale jedzonko wyszło tak jak powinno i było przepyszne :) Polecam Wam do zrobienia :) Było także zebranie ale jest nawet lepiej niż bardzo dobrze :) Trzeba się wziąć tylko do roboty w tym semestrze. Z racji, że jutro mam tylko trzy lekcje dzisiaj robię sobie wieczór starych piosenek z czasów moich rodziców, które wprost uwielbiam :)


Moim zdaniem kiedyś muzyka była zdecydowanie lepsza :) 


A teraz uciekam słuchać dalej, buziaki :* :)

5 komentarzy:

  1. hej. :) zapraszam na mój nowy blog dot. lakierów i innych kosmetyków do paznokci: kkamilaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! :D
    OBSERWUJEMY?

    tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się obawiam tego semestru ze względu na fizykę. Zawsze miałam 4, ale teraz bedziesz pytał na kazdej lekcji ;/ ajaj

    OdpowiedzUsuń