niedziela, 29 stycznia 2012

73 replay

Wracając z siłowni parę minut temu zahaczyłam o Naturę i Piotra i Pawła i musiałam coś kupić :) Z Natury wyszłam z lakierem o odcieniu mięty którego szukałam od dawna. Jestem zadowolona z zakupu nie dość, że odpowiedni kolor to jeszcze po maleńkiej przecenie. O jego sprawowaniu napiszę zdecydowanie w najbliższym czasie :)
cena: 3.99zł

W Piotrze i Pawle natomiast kupiłam kolejne wydanie JOY'a do poczytania a także coś do picia :)
 
 
łączna cena: 11,47zł

Pozdrawiam, Ragione 


4 komentarze:

  1. Fajny kolor lakieru. :) Zapraszam do mnie, dodaj do obserwatorów a się zrewanżuje, dodatkowo na moim blogu bardzo ciekawe konkursy. :*
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale swietny kolor lakieru! kurcze przepiękny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor lakieru cudny też muszę sobie taki sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor ma ten lakier;)

    OdpowiedzUsuń